Alla inlägg under mars 2024

Av Asso Benaddi - Lördag 9 mars 11:48

Alliansfrihets hjältinna har gått i grav

Den 7 mars 2024 har ett kriminellt gäng,jag kallar Trots-Trots med ett Tidö skott dödat allas Hjärtinna Hjältinna som fyllde mer än 220 år. SVT dvs  Sveriges Vardags Trams har rapporterat om den stora händelsen. SVT gav nästan hela nyhetstiden åt gärningsgänget att förklara orsaken till mordet. Ledaren verkar vara superstolt över sin gärningsbravad. Offren dvs, opraktiskt taget, hela folket, representerat av två blyga och helt lugna personer fick bara några minuter och sekunder, inte ens en tid för att fälla några sorgtårar.

Vad hela folket nu ska göra är att, i en begravningsceremoni utan lik(e) samlas på Backaplan på Hisingen, långt ifrån brottsplatsen Tidö slott och någon med högtalare uppmanar alla och ropar högt: 3. 2. 1. 0. GRÄV DÄR DU STÅR!!! Alla med tårar i ögonen, deltar i begrävningen. När graven är tillräckligt stor så kallas dit en ideell byggfirma som kan bygga ett monument jag kan med konsttalang jag har, rita. Ett stort stolpe byggs upp och en stor svensk flagga hissas på halvhöjd den sjunde varje månad. När konsten är färdig, så kan Kungen komma med blommor och öppnar ceremonin och håller ett tal jag kan skriva åt honom om han vill. Avslutet är att alla sjunger den sången jag har skrivit om blockpolitiken och om pensionärerna som vanligt med toner av Västmanlandsfolksången: ”Du gamla du fria.”      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards